#

Chris medina är en person jag ser väldigt mycket upp till och jag tror säkert att alla vet vem han är. Hans fru var med i sån bilolycka och tappa allt typ. Men han lämna inte henne, utan han stanna vid hennes sida och hjälpte henne genom allt. Tecken på att man verkligen älskar varandra. Synd att alla killar inte kunde vara som honom och tänka som honom. Tror inte att det är många som faktiskt skulle stannat kvar hos nån efter en sån sak. Tänk dig själv, du hade en fru eller man, tjej eller kille som var med om en olycka och tappa förmågan att prata, förstå och minnas. Skulle ni verkligen stanna kvar och hjälpt personen genom allt? Även om det är många som skulle svarat "ja klart jag skulle" så tror jag faktiskt att det är lite ljug bakom det hela. Möjligt att hälften skulle menat det. Jag själv skulle nog stannat. Eller det beror på hur allvarligt det låter. Jag låter hemsk när jag säger det, men jag är bara ärlig. Men ja, chris medina är en människa som jag ser upp till. Ärligt. Han är så fin, både insidan och utsidan. Nu var det några år sen som det hände med hans fru och han har hjälpt henne genom allt och hon blir bättre och bättre. Så all respekt till såna underbara och fina killar som chris medina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0